املاك دلتا املاك دلتا .

املاك دلتا

چه خانه‌هايي از نظر خريداران محبوب هستند؟

بررسي ها نشان مي دهد محبوب ترين خانه ها براي خريداران مسكن در تهران، خانه هاي زير ۵ سال ساخت، واقع در منطقه ۵ بوده است.

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، بررسي‌ها نشان مي‌دهد در تيرماه امسال ۵ هزار و ۷۰۱ فقره معامله مسكن به ثبت رسيد و در اين بين محبوب ترين خانه ها را خانه هاي زير ۵ سال ساخت، واقع در منطقه ۵ تشكيل مي‌دهند.

محبوب ترين خانه ها از نظر سن بنا
در تير ماه امسال خانه‌هاي با عمر زير ۵ سال ساخت ۱۶۹۸ فقره از معاملات مسكن پايتخت را به خود اختصاص دادند كه سهم ۳۳.۵ درصدي از مجموع معاملات مسكن محسوب شده و با بيشترين اقبال از سوي خريداران مسكن نسبت به ساير گروه‌هاي سني مواجه شد.

اين در حالي است كه در تير ماه سال گذشته سهم واحدهاي مسكوني زير ۵ سال ساخت ۵ هزار و ۴۱۸ فقره بود و سهم ۳۸.۶ درصد از كل معاملات داشت كه حدوداً دو برابر تعداد معاملات خانه‌هاي ۶ تا ۱۰ سال ساخت كه در رتبه دوم محبوبيت ميان خريداران مسكن بود، برآورد مي‌شود.

در ماه‌هاي خرداد، ارديبهشت و فروردين امسال نيز سهم خانه‌هاي زير ۵ سال ساخت از كل معاملات مسكن پايتخت به ترتيب ۳۵.۸، ۳۵.۷ و ۳۵.۱ درصد بود كه فاصله زيادي با دومين دامنه سني بنا (۶ تا ۱۰) دارد.

به نظر مي‌رسد كاهش فاصله سهم واحدهاي مسكوني زير ۵ سال عمر بنا با واحدهاي ۵ تا ۱۰ سال ساخت به دليل افزايش قيمت مسكن نوساز در تيرماه امسال بوده و خريداران عمدتاً به سمت خريد خانه‌هاي با سن بناي بالاتر متمايل شده اند.

 

محبوب ترين ها از نظر متراژ
‌سهم ۱۵.۴ درصدي واحدهاي مسكوني ۵۰ تا ۶۰ متري از معاملات مسكن در تير ماه سبب شد تا اين خانه‌ها در صدر محبوبيت خريداران تهراني قرار گيرد. واحدهاي ۶۰ تا ۷۰ متري نيز در رتبه بعدي محبوبيت متقاضيان خريد مسكن در تير ماه امسال قرار گرفت.

اين در حالي است كه در خرداد ماه امسال اين معادله معكوس بود و بيشترين استقبال از واحدهاي مسكوني ۶۰ تا ۷۰ متري با سهم ۱۴.۸ درصد بود و واحدهاي ۵۰ تا ۶۰ متري در رتبه بعدي قرار گرفتند.

اما در ارديبهشت ماه اين ركورد به واحدهاي ۵۰ تا ۶۰ متري با سهم ۱۵.۲ درصدي از معاملات مسكن اختصاص داشت؛ هر چند كه در فروردين ماه هم واحدهاي ۶۰ تا ۷۰ متري با كسب ۱۵.۷ درصد معاملات مسكن، در رتبه نخست محبوب ترين خانه ها براي خريداران قرار داشتند.

منطقه ۵ محبوب ترين منطقه پايتخت
در همه ماه‌هاي گذشته از سال جاري، منطقه ۵ تهران بيشترين تعداد معاملات را داشته كه در تير ماه با ۷۳۱ فقره معامله مسكن از مجموع ۵۷۰۱ فقره معامله و سهم ۱۴.۴ درصدي، در خرداد ماه ۷۰۸ فقره از ۵۱۰۲ معامله و سهم ۱۳.۷ درصدي، در ارديبهشت ماه ۶۰۱ فقره از ۳۹۳۸ معامله مسكن و سهم ۱۵.۱ درصدي و نهايتاً در فروردين ماه ۲۹۶ فقره از مجموع ۲۰۹۴ معامله مسكن و سهم ۱۴.۱ درصدي سبب شد تا اين منطقه از تهران، محبوب ترين پايتخت براي متقاضيان خريد مسكن لقب بگيرد.

مطالعه بيشتر: مطلب «قيمت مسكن طي 5 سال 7 برابر شد!» در سايت مجله ملكي دلتا بخوانيد.


برچسب: املاك دلتا، خريد خانه، خريد مسكن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۶:۵۵ توسط:املاك دلتا موضوع: نظرات (0)

بررسي قيمت خريد آپارتمان در پاسداران

اگر به دنبال خريد آپارتمان در پاسداران هستيد، ما در اين مطلب ابتدا محله را معرفي كرده و سپس قيمت خريد خانه در پاسداران را بررسي مي‌كنيم.

اگر به دنبال خريد آپارتمان در پاسداران هستيد، ما در مجله ملكي دلتا ابتدا به معرفي اجمالي از محله و امكانات آن خواهيم پرداخت و در ادامه قيمت‌هاي اين محله را بررسي مي‌كنيم.

پاسداران محله‌اي در شمال شرق تهران است كه بخش‌هاي مختلف آن در مناطق 1، 3 و 4 شهرداري اين شهر واقع شده است. پاسداران يكي از طولاني ترين خيابان‌هاي شمال شرقي تهران است و نام قديمي اين محله سلطنت آباد است.

بررسي دسترسي پاسداران
پاسداران به دليل نزديكي به بسياري از بزرگراه‌ها ازجمله صدر و صياد شيرازي، دسترسي خوبي به ديگر نقاط شهر تهران دارد. ايستگاه نوبنياد متعلق به خط سه مترو تهران و خطوط اتوبوسراني و بي آرتي در اين خيابان جابجايي را براي مردم اين منطقه راحت كرده است. محله‌ي پاسداران داراي ايستگاه مترو در شهيد زين‌الدين، نوبنياد، هروي و حسين‌آباد مي‌باشد.

البته محله پاسداران به طور كلي جزء محله‌هاي پرترافيك تهران به حساب مي‌آيد كه اين مسئله يكي از مواردي است كه بايد براي اجاره خانه در محله پاسداران در نظر داشته باشيد.

امكانات رفاهي و تفريحي پاسداران
پاسداران يكي از محله‌هاي دنج و خوش آب‌وهواي تهران است. مكان‌هاي تفريحي پاسداران شامل پارك نياوران كه از زيباترين پارك‌هاي تهران است، بوستان مازيار و بوستان نارنجستان و … است.

مراكز خريد معروفي چون مجتمع تجاري كوهستان، مركز خريد پريس سنتر، مركز خريد آرتميس، مركز خريد پاسداران، برج سفيد، مركز خريد خانه سام، مركز خريد پارس و … در پاسداران واقع شده كه براي تهيه پوشاك مي‌توانيد به آنها مراجعه كنيد.

 

بررسي قيمت خريد آپارتمان در پاسداران تهران
اگر قصد خريد آپارتمان در پاسداران را داريد بايد بدانيد كه چنانچه به دنبال خانه نوساز هستيد، شما حداقل براي هر يك متر مربع بايد بين 65 تا 95 ميليون بودجه كنار بگذاريد.

براي مثال در حال حاضر يك واحد مسكوني نوساز 84 متري كليد نخورده، با امكانات (پاركينگ – آسانسور – انباري) متري 95 ميليون تومان قيمت‌گذاري شده است. پس اگر شما به دنبال چنين خانه‌اي هستيد بايد نزديك به 7 ميليارد و 980 ميليون تومان نقدينگي داشته باشيد.

اما شما با نقدينگي كمتر از اين هم مي‌توانيد اقدام به خريد آپارتمان در پاسداران كنيد. هم‌ اكنون يك واحد 121 متري در طبقه پنجم، متري 59 ميليون تومان در سايت ملكي دلتا آگهي شده است.

در اين محله، امكان خريد خانه بين 45 تا 65 ميليون تومان براي هر متر مربع وجود دارد، اما شما با اين ميزان نقدينگي بايد به سراغ خانه‌هاي با سن بناي بالا و با امكانات كمتر برويد.

مطالعه بيشتر: مطلب «بررسي قيمت خريد آپارتمان در آرژانتين» را در سايت ملكي دلتا بخوانيد.

 


برچسب: املاك دلتا، محله پاسداران، خريد خانه در پاسدران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۱:۴۴ توسط:املاك دلتا موضوع: نظرات (0)

بررسي قيمت خريد آپارتمان در آرژانتين

اگر قصد خريد آپارتمان در آرژانتين را داريد ما در اين مطلب ابتدا معرفي اجمالي از محله و سپس قيمت خريد خانه در آرژانتين را بررسي مي‌كنيم.

اگر به دنبال خريد آپارتمان در آرژانتين هستيد، ما در مجله ملكي دلتا ابتدا به معرفي اجمالي از محله و امكانات آن خواهيم پرداخت و در ادامه قيمت‌هاي اين محله را بررسي مي‌كنيم.

ميدان آرژانتين يكي از ميدان‌هاي شهر تهران مي‌باشد كه خيابان‌هاي آفريقا، الوند، بهاران، بخارست و بيهقي بدان منتهي مي‌شوند. علت نام گذاري اين ميدان براي ايجاد دوستي و نزديكي بين مردمان ايران و آرژانتين بوده است.

آرژانتين از آنجا كه در نزديكي بزرگراه مدرس و محله وزرا قرار دارد، بسيار مورد توجه قرار گرفته است. اين محله داراي اماكن اداري و شركت‌هاي خصوصي زيادي مي‌باشد و به همين جهت قطب درآمدزايي براي شهر تهران محسوب مي‌شود.

دسترسي ميدان آرژانتين
آرژانتين به دليل نزديكي به خيابان وليعصر و وجود پايانه اتوبوسراني بيهقي داراي دسترسي عالي است. از نظر تاكسي نيز اين محله در وضعيت مناسبي به سر مي‌برد و همين امر سبب شده است كه قيمت خانه در اين محدوده بالا باشد.
نزديكترين ايستگاه مترو به آرژانتين، مترو مصلي و مترو ميرزاي شيرازي بوده كه به سبب نزديكي به محله آرژانتين دسترسي اين محله را به مترو آسان نموده است.
وجود پايانه اتوبوس راني بين شهري در اين محله، يكي از ايستگاه‌هاي مهم و اصلي جابه‌جايي در تهران مي‌باشد كه مسافرين براي سفر به ديگر شهر‌ها ميتوانند از آن استفاده كنند.

امكانات رفاهي و تفريحي آرژانتين
وجود مركز خريد آفريقا، مركز خريد آرژانتين، مركز خريد‌ هايلند، فروشگاه شهروند و… خريد را براي مردم اين محله آسان كرده است. در تقسيمات جديد شهرداري، پارك ساعي جزو منطقه آرژانتين محسوب مي‌گردد كه يكي از بزرگترين پارك‌هاي پايتخت بوده كه از ديرباز مورد توجه ساكنين تهران قرار ميگرفته است.

وجود رستوران‌هايي مانند رستوران اركيده، كافه رستوران امپراطور پايتخت، كافه رستوران بام آلاچيق و … اين محله را براي دوستداران خوراكي‌هاي خوشمزه جذاب كرده است.

 

بررسي قيمت خريد آپارتمان در آرژانتين تهران
اگر قصد خريد آپارتمان در آرژانتين را داريد بايد بدانيد كه چنانچه به دنبال خانه نوساز هستيد، شما حداقل براي هر يك متر مربع بايد بين 65 تا 140 ميليون بودجه كنار بگذاريد.

براي مثال در حال حاضر يك واحد مسكوني نوساز 198 متري كليد نخورده، با امكانات (پاركينگ – آسانسور – انباري) متري 100 ميليون تومان قيمت‌گذاري شده است. پس اگر شما به دنبال چنين خانه‌اي هستيد بايد نزديك به 19 ميليارد و 800 ميليون تومان نقدينگي داشته باشيد.

اما شما با نقدينگي كمتر از اين هم مي‌توانيد اقدام به خريد آپارتمان در آرژانتين كنيد. هم‌ اكنون يك واحد 142 متري در طبقه سوم، متري 75 ميليون تومان در سايت ملكي دلتا آگهي شده است.

در اين محله، امكان خريد خانه بين 35 تا 75 ميليون تومان براي هر متر مربع وجود دارد، اما شما با اين ميزان نقدينگي بايد به سراغ خانه‌هاي با سن بناي بالا و با امكانات كمتر برويد.

مطالعه بيشتر: مطلب «بررسي قيمت خريد آپارتمان در فرشته» را در سايت ملكي دلتا بخوانيد.


برچسب: املاك دلتا، خريد آپارتمان، قيمت خانه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۴:۲۶ توسط:املاك دلتا موضوع: نظرات (0)

نرخ خانه‌هاي 50 متري

اگر به دنبال خريد آپارتمان‌ كم متراژ هستيد ما در اين گزارش اقدام به بررسي قيمت خانه‌هاي 50 متري در مناطق مختلف تهران كرده‌ايم، تا انتها با ما همراه باشيد.

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، شما براي خريد يك واحد مسكوني 50 متري در تهران، بايد بين 1 تا 4 ميليارد تومان نقدينگي داشته باشيد. اما قيمت خريد آپارتمان‌ متناسب با موقعيت جغرافيايي، سن بنا، سال ساخت و … متفاوت است.

شما براي پيدا كردن يك خانه 50 متري در برخي از مناطق تهران با مشكل مواجه خواهيد بود، چرا كه در مناطق 1 تا 5 اغلب خانه‌ها بالاي 100 متر مساحت دارند.

اما اگر توانستيد در اين مناطق، يك خانه ايده‌آل 50 متري پيدا كنيد، بايد به طور متوسط بين 3 تا 4 ميليارد تومان نقدينگي داشته باشيد. براي مثال يك واحد مسكوني 50 متري در محله ظفر با سن بناي 9 سال ساخت و بدون امكانات، هم اكنون 4 ميليارد تومان قيمت‌گذاري شده است.

 

واحد مسكوني ديگري در محله شهران شمالي كه داراي امكانات (آسانسور – انباري – پاركينگ) است، با قيمت 2 ميليارد و 50 ميليارد تومان آگهي شده است.

يك واحد مسكوني در محله مرزداران با سن بناي 15 سال ساخت نيز با قيمت با قيمت 2 ميليارد و 700 ميليون تومان آگهي شده است.

اما اگر با نقدينگي كمتري به دنبال خريد خانه هستيد بهتر است به سمت محله‌هاي جنوبي تهران برويد. شما در مناطق 9 تا 16 امكان يافتن خانه‌هاي كم متراژ با تنوع زياد را خواهيد داشت.

براي مثال هم اكنون يك خانه 50 متري در استاد معين در طبقه همكف و با سن بناي 7 سال ساخت و امكانات (انباري و پاركينگ) با قيمت يك ميليارد و 100 ميليون تومان قيمت‌گذاري شده است.

خريد آپارتمان‌ با زير ميليارد تومان!
شما حتي با نقدينگي زير يك ميليارد تومان هم در برخي از محله‌هاي پايتخت، امكان صاحبخانه شدن را خواهيد داشت.

اخيرا يك واحد مسكوني 50 متري در محله خزانه بدون امكانات و با سن بناي 15 سال ساخت با قيمت 780 ميليون تومان آگهي شده است. يا واحد مسكوني ديگري با همين شرايط ذكر شده، در محله بريانك با قيمت 830 ميليون تومان آگهي شده است.

مطالعه بيشتر: مطلب «بررسي قيمت خريد آپارتمان در فرشته» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.


برچسب: املاك دلتا، شهران شمالي، مرزداران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۱:۰۴ توسط:املاك دلتا موضوع: نظرات (0)

افزايش حجم نقدينگي با اجراي طرح يك ميليون واحد مسكوني!

معاون وزير راه در پاسخ به اين سوال كه آيا طرح ساخت يك ميليون واحد مسكوني، حجم نقدينگي را افزايش ميدهد گفت: اين طرح هيچ خط اعتباري از دولت دريافت نكرده است.

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، محمود محمودزاده درباره جزييات جلسه مسئولان مرتبط با مسكن و فعالان اين حوزه با رييس جمهور منتخب اظهار داشت: در جلسه اخير با آقاي رييسي درباره سازوكار و مكانيزمي كه مي‌توان از طريق آن به توليد سالانه يك ميليون واحد مسكوني رسيد، تبادل نظر صورت گرفت.

معاون وزير راه و شهرسازي در پاسخ به اين سوال كه عده‌اي از كارشناسان بر اين باور هستند كه با اجراي طرح ساخت يك ميليون واحد مسكوني در سال حجم نقدينگي در كشور افزايش پيدا مي‌كند، گفت: دليل اين تحليل را متوجه نمي‌شوم كه چطور توليد مسكن باعث رشد نقدينگي مي‌شود، اما شايد عده‌اي نگران تخصيص يارانه‌هاي دولتي به اين بخش باشند. در حال حاضر طرح مسكن ملي هيچ خط اعتباري از دولت دريافت نكرده است و به هيچ نظام يارانه‌اي وابسته نيست كه منجر به رشد نقدينگي شود.

 

مزيت‌هاي رشد سرمايه‌گذاري در حوزه مسكن چيست؟
محمودزاده با اشاره به مزيت‌هاي رشد سرمايه‌گذاري در حوزه مسكن اظهار داشت: فعال شدن حوزه مسكن مزيت‌هاي بسيار بزرگي براي كشور دارد كه علاوه بر تحقق هدف نهايي كه تامين مسكن براي مردم است، مهمترين اثرگذاري آن افزايش اشتغال و افزايش نرخ رشد اقتصادي است. همچنين درآمد حوزه‌هاي مرتبط با بخش مسكن هم افزايش مي‌يابد و باعث پويايي بخش خصوصي در اين حوزه مي‌شود.

وي تاكيد كرد: شايد تحليل رشد نقدينگي از اين منظر باشد كه دولت بخواهد خط اعتباري به پروژه‌هاي مسكن اختصاص دهد، اما در حال حاضر بيش از 500 هزار واحدي كه در كشور در حال ساخت است و هيچ وابستگي به خط اعتباري دولتي ندارد كه منجر به خلق پول جديد شود.

معاون امور مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي ادامه داد: در اين بخش بحث جابجايي و استفاده از سرمايه‌هاي كوچك متقاضيان مسكن حمايتي مطرح است كه با حمايت دولت اين سرمايه‌هاي كوچك مردمي، تبديل به سرمايه موثر مي شود و در نهايت به حل معضل مسكن در كشور كمك مي‌كند.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «آخرين وضعيت قيمت اوراق مسكن» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.


برچسب: املاك دلنا، مسكن ملي، يك ميليون واحد مسكوني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۶:۰۳ توسط:املاك دلتا موضوع: نظرات (0)

دليل گراني مسكن از زبان وزير راه

وزير راه و شهرسازي گفت: مردم فكر مي‌كنند سياست‌هاي وزارت راه و شهرسازي موجب گراني مسكن شد، در حالي كه افزايش قيمت مسكن ربطي به ما نداشت.

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، محمد اسلامي در اين رابطه افزود: مهمترين كاري كه در وزارت راه و شهرسازي انجام داديم اين بود كه جَوي كه در مسكن مهر ايجاد شده بود را از بين برديم و جريان اميدي كه به ياس تبديل شده بود را به لطف الهي معكوس كرديم و خانه‌هاي مردم را تحويل داديم.

وي افزود: افراد بسياري بودند كه در مسكن مهر ثبت‌نام كرده و پول را واريز كرده بودند، اما طرح‌هايشان شروع نشده بود و فشار رواني سختي به آن‌ها تحميل مي‌شد كه در اين مدت توانستيم طرح‌هاي آن‌ها را هم شروع كنيم.

وزير راه و شهرسازي افزود: اگر اين كار انجام نمي‌شد، هزاران نفر در كشور گرفتار شده بودند. اما خدا را شاكريم كه اين اتفاق افتاد و پرونده مسكن مهر در حال بسته شدن است.

 

وي با بيان اينكه اميد به خانه‌دار شدن در ميان قشر عظيمي از مردم كشور زنده شد، افزود: در بخش مسكن ملي هم ثبت‌نام‌هاي زيادي انجام شده كه اميدواريم با مشاركت و واريز پول مردم طرح‌هاي مختلف فعال شود.

بازارهاي موازي دليل اصلي افزايش قيمت مسكن
اسلامي در خصوص اينكه چقدر قيمت‌هاي مسكن ناشي از سياست‌هاي وزارت راه و شهرسازي است افزود: يكي از موضوعات مهم كه تحليل‌هاي نادرستي در مورد آن انجام شده، اين است كه گراني مسكن ناشي از عرضه و تقاضاست، اما بايد گفت گراني مسكن در سال‌هاي اخير ربطي به عرضه و تقاضا ندارد و ناشي از بازارهاي موازي است. جو رواني ناشي از افزايش قيمت دلار و ارزهاي ديگر موجب آزار مردم شده و به خاطر شرايط اقتصادي كشور و جنگ اقتصادي اين جو رواني ادامه يافت و از بين نرفت.

وزير راه و شهرسازي افزود: خيلي دوست داشتيم كه همپاي كارهاي عمراني كه در كشور انجام گرفت اين جو هم از بين برود كه نرفت و خيلي براي ما و مردم آزار دهنده است؛ چرا كه مردم هم اين موضوع را از چشم ما مي‌بينند و فكر مي‌كنند سياست‌هاي وزارت راه و شهرسازي موجب اين اتفاق شد درحاليكه افزايش قيمت مسكن ربطي به ما نداشت.

مطالعه بيشتر: مطلب «ركورد قيمت مسكن شكسته شد!» در سايت مجله ملكي دلتا بخوانيد.


برچسب: املاك دلتا، مسكن مهر، افزايش قيمت مسكن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۳:۳۳ توسط:املاك دلتا موضوع: نظرات (0)

افزايش بازديد سايت و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۰:۰۶ توسط:املاك دلتا موضوع: نظرات (0)

بررسي قيمت خريد آپارتمان در فرشته

اگر قصد خريد آپارتمان در فرشته تهران را داريد، در اين مطلب ابتدا معرفي اجمالي از خيابان فرشته و سپس قيمت خريد خانه در اين خيابان بررسي شده است.

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، براي خريد آپارتمان در فرشته، ابتدا معرفي اجمالي از محله و امكانات آن خواهيم داشت و در ادامه قيمت‌هاي اين محله را بررسي مي‌كنيم.

خيابان فرشته يكي از خيابان‌هاي مشهور شمال شهر تهران است كه در منطقه يك و در محله الهيه قرار دارد. اين خيابان داراي لوكس‌ترين آپارتمان‌ها و پنت‌هاوس‌هاي ايران مي‌باشد و لقب قلب پنت هاوس‌هاي تهران را دارد.

دسترسي خيابان فرشته
وجود بزرگراه‌ها و خيابان‌هاي مهم مثل زعفرانيه و الهيه در اطراف خيابان فرشته دسترسي اين خيابان را به ساير نقاط شهر آسان كرده است. اگرچه خيابان فرشته به لحاظ جغرافيايي از مركز و جنوب تهران فاصله زيادي دارد اما وجود تاكسي‌ها و ايستگاه‌هاي بي آرتي و همچنين مترو در نزديكي محدوده‌ي فرشته، كار رفت و آمد با وسايل نقليه‌ عمومي رو تا حدودي تسهيل كرده است. اگر قصد رفت‌و‌آمد با خودرو شخصي خود را داريد بايد بدانيد كه اين خيابان به سبب وجود مراكز تجاري و تفريحي، در برخي از اوقات بار ترافيكي بيشتري دارد.

مراكز تفريحي مهم خيابان فرشته
وجود مراكز مجلل و شيك مانند سام سنتر، كويين سنتر، كافه‌ها و رستوران‌هاي لوكس و فودكورت‌هاي مشهور و متنوع در اين خيابان باعث شده تا فرشته را به عنوان يكي از مراكز اصلي تفريحات لوكس در تهران بشناسيم. موقعيت جغرافيايي خيابان فرشته تهران به شكلي است كه از نظر فضاي سبز و آب و هوا هميشه دل‌انگيز محسوب ميشود و طرفداران بسياري دارد.

برخي از موزه‌هايي كه در منطقه‌ الهيه و محدوده فرشته واقع شدند، از جمله، موزه موسيقي ايران، دكتر حسابي و… جذابيت زيادي براي مردم دارند.

 

بررسي قيمت خريد آپارتمان در فرشته تهران
اگر قصد خريد آپارتمان در فرشته را داريد بايد بدانيد كه چنانچه به دنبال خانه نوساز هستيد، شما حداقل براي هر يك متر مربع بايد بين 100 تا 200 ميليون بودجه كنار بگذاريد.

براي مثال در حال حاضر يك واحد مسكوني نوساز 200 متري كليد نخورده، با امكانات (پاركينگ – آسانسور – انباري) متري 140 ميليون تومان قيمت‌گذاري شده است. پس اگر شما به دنبال چنين خانه‌اي هستيد بايد نزديك به 28 ميليارد تومان نقدينگي داشته باشيد.

اما شما با نقدينگي كمتر از اين هم مي‌توانيد اقدام به خريد آپارتمان در فرشته كنيد. هم‌ اكنون يك واحد 150 متري در طبقه دوم، متري 71 ميليون تومان در سايت ملكي دلتا آگهي شده است.

در اين محله، امكان خريد خانه بين 50 تا 90 ميليون تومان براي هر متر مربع وجود دارد، اما شما با اين ميزان نقدينگي بايد به سراغ خانه‌هاي با سن بناي بالا و با امكانات كمتر برويد.

مطالعه بيشتر: مطلب «بررسي قيمت خريد آپارتمان در گاندي» را در سايت ملكي دلتا بخوانيد.


برچسب: املاك دلتا، خريد آپارتمان در فرشته، خيابان فرشته،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۶:۱۰ توسط:املاك دلتا موضوع: نظرات (0)

ركود مسكن درآمد شهرداري را كاهش داد

شهردار تهران در جريان تشريح كارنامه عملكرد اين دوره از مديريت شهري، به كاهش حجم صدور پروانه‌هاي ساختماني و در راستاي آن كاهش درآمد شهرداري اشاره كرد.

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، پيروز حناچي در اين رابطه توضيح داد: در اين دوره سعي شد سهم كسب درآمد از محل صدور پروانه‌هاي ساختماني مغاير با اسناد بالادست كاهش پيدا كند.

او در ادامه افزود: كارشناسان شهري معتقدند بخش مهمي از كاهش درآمد شهرداري از اين محل ناشي از سايه اندازي ركود بر بازار ساخت‌وساز و كاهش چشمگير صدور پروانه‌هاي ساختماني (مسكوني- تجاري) بوده است.

پيروز حناچي شهردار تهران بيان كرد: ايجاد انضباط در ساخت‌وساز با هدف بازگشت به مسير طرح جامع، به عنوان مهم‌ترين سند بالادستي و جلوگيري از فروش ظرفيت‌­هاي زيستي شهر مهم‌ترين محور اقدامات انجام شده در اين دوره بوده است.

 

وي گفت: متراژ پروانه‌هاي صادره مسكوني از ۱۸۱ به ۶۶ ميليون مترمربع معادل ۶۴ درصد و زيربناي پروانه‌هاي تجاري صادره از ۳/ ۵ به ۷/ ۱ ميليون مترمربع معادل ۷۰ درصد، طي اين دوره چهارساله كاهش پيدا كرده است.

او ادامه داد: علاوه بر اين تخلفات تعداد پروانه‌هاي مسكوني مغاير با دستور نقشه معادل ۶۳ درصد و مجموع طبقات مازاد در پروانه‌هاي مسكوني مغاير معادل ۷۴ درصد كاهش پيدا كرده است.

به گفته حناچي بلندمرتبه­‌سازي از ۵۶۷ فقره به ۷۰ فقره معادل ۸۷ درصد افت داشت كه بخش عمده­اي از آن نيز مربوط به توافقات دوره قبل بوده است.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به روند نوسازي بافت فرسوده اشاره كرد و افزود: نوسازي ميانگين 1.6 ميليون مترمربع سالانه (زيربنا) از بافت‌هاي فرسوده شهري مجموعا 14 هزار و 347 پلاك طي سال‌هاي ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹، انجام شده است.

مطالعه بيشتر: مطلب «مقايسه بازار مسكن ايران با جهان» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.


برچسب: املاك دلتا، ساخت و ساز مسكن، شهردار تهران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۳:۰۶ توسط:املاك دلتا موضوع: نظرات (0)

قيمت خانه در پايتخت متري ۳۰ ميليون تومان را رد كرد!

طبق اعلام بانك مركزي، در تير ماه امسال متوسط قيمت يك متر مربع مسكن در شهر تهران ۳۰ ميليون و ۴۰۰ هزار تومان بوده كه نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۴۳.۷ درصد افزايش يافته است.

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، گزارش تحولات بازار مسكن در شهر تهران كه از سوي بانك مركزي منتشر شده، بيانگر اين است كه در تيرماه متوسط قيمت خريد و فروش يك مترمربع زيربناي واحد مسكوني معامله شده از طريق بنگاه‌هاي معاملات ملكي تهران ۳۰ ميليون و ۴۰۰ هزار تومان بوده كه نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتيب ۱.۳ درصد و ۴۳.۷ درصد افزايش دارد.
علاوه براين، تعداد معاملات انجام شده در اين ماه معادل ۵.۱ هزار فقره بود كه نسبت به ماه مشابه سال قبل و ماه قبل به ترتيب ۰.۶ و ۶۳.۹ كاهش را نشان مي‌دهد و بررسي توزيع تعداد واحدهاي مسكوني معامله شده در شهر تهران به تفكيك عمر بنا حاكي از آن است كه واحدهاي تا پنج سال ساخت با سهم ۳۳‌۵ درصد بيشترين سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

اين در حالي است كه در ميان مناطق ۲۲‌گانه شهر تهران بيشترين قيمت هر متر خانه ۶۲ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان در منطقه يك و كمترين آن با ۱۳ ميليون و ۴۴۰ هزار تومان در منطقه ۱۸ بوده است كه هر يك از آنها با افزايش ۳۶‌.۹ درصدي در منطقه يك و ۳۹.۶ درصدي در منطقه ۱۸ مواجه شده‌اند.

 

توزيع فراواني واحدهاي مسكوني
توزيع فراواني تعداد واحدهاي مسكوني معامله شده برحسب قيمت يك مترمربع بنا در تير ماه امسال نيز حاكي از آن است كه واحدهاي مسكوني در دامنه قيمتي ۱۵ تا ۲۰ ميليون تومان به ازاي هر مترمربع بنا با سهم ۱۷.۲ درصد بيشترين سهم از تعداد معاملات شهر تهران را به خود اختصاص دادند و دامنه قيمتي ۲۰ تا ۲۵ و ۲۵ تا ۳۰ ميليون تومان با ۱۵.۳ و ۱۲.۸ درصد سهم در رتبه بعدي قرار دارد.

از سوي ديگر در تير امسال توزيع فراواني تعداد واحدهاي مسكوني معامله شده بر اساس ارزش هر واحد نشان‌دهنده آن است كه واحدهاي مسكوني با ارزش ۵۰۰ ميليون تا يك ميليارد تومان با اختصاص سهم ۱۹.۱ درصد بيشترين سهم از معاملات انجام شده را داشته‌اند.

پيشنهاد مطالعه: مطلب «تورم اجاره بها ركورد 5 سال اخير را شكست!» را در مجله ملكي دلتا بخوانيد.


برچسب: املاك دلتا، بازار مسكن، تحولات بازار مسكن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۳۹ توسط:املاك دلتا موضوع: نظرات (0)