املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

خرید آپارتمان در عباس آباد با جاذبه های سرسبز

عباس آباد جزو محله‌های سرسبز تهران است که بخش بزرگ آن در منطقه 7 شهرداری تهران و بخش کوچک آن در منطقه 6 تهران واقع شده است. اگر قصد خرید آپارتمان در تهران را دارید، عباس آباد را جزو اولویت‌های اول خود قرار دهید.

«مجله ملکی دلتا» با معرفی محله عباس آباد شما را با یک منطقه پر جاذبه با امکانات رفاهی و گردشگری آشنا خواهد کرد.

محله عباس آباد در محدوده مرکزی شهر تهران و در منطقه 7 واقع شده است. نام خیابان اصلی این محله عباس آباد بود که از هفتم تیر 1360 به نام خیابان شهید بهشتی آن را تغییر دادند

اراضی عباس آباد جزو معدود اراضی دست نخورده و بکر تهران است که این روزها به یک مجموعه تفریحی تبدیل شده است.

 

 

چرا خرید آپارتمان در عباس آباد
محدوده عباس آباد با وجود موزه، کتابخانه، دریاچه و بوستان در دسته مهمترین مناطق گردشگری تهران قرار دارد. پل طبیعت که یکی از پل‌های معروف تهران است در این محدوده قرار دارد.

در کنار تمامی این امکانات، دریاچه هنر که هشتمین دریاچه مصنوعی در تهران است، با 25 هزار متر مربع در دل اراضی عباس آباد واقع شده است.

در مجموع عباس آباد با یک مجموعه فرهنگی تفریحی مانند پارک اکو، باغ گل، اسکیت پارک، محور پیاده و دوچرخه، باغ موزه مقدس و دیگر امکانات را در اختیار ساکنین این منطقه قرار داده است.

قیمت آپارتمان در عباس آباد
اگر قصد خرید آپارتمان در عباس آباد را دارید برای هر یک متر مربع باید بین 20 تا 58 میلیون را کنار بگذارید.

برای مثال در حال حاضر یک واحد مسکونی 86 متری با 22 سال ساخت، با امکانات (پارکینگ – آسانسور – انباری – وام) متری 58 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. پس اگر شما به دنبال چنین خانه‌ای هستید باید نزدیک به 5 میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید.

یا اگر تمایل به خرید آپارتمان در عباس آباد با متراژ کمتر هستید برای شما یک آپارتمان با 63 متر و نوساز، امکانات (انباری) متری 28 میلیون و 571 هزار تومان در «سایت ملکی دلتا» آگهی شده است. با نقدینگی یک میلیارد و 800 میلیون تومان می توانید صاحب این آپارتمان شوید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «خرید آپارتمان در جردن؛ محله ای لاکچری در شمال تهران» را مطالعه فرمایید.


برچسب: املاک دلتا، محله عباس آباد، آپارتمان های گران قیمت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۰:۱۳ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)