املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

خیابان انقلاب؛ خیابان بورس کتاب

خیابان انقلاب یکی از خیابان‌های معروف و پرتردد شهر تهران است که به نوعی پاتوق دانشجویان شده است.

تعدد دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی در خیابان انقلاب تهران باعث شده که بعنوان یک خیابان فرهنگی در ذهن همه بماند. معرفی خیابان انقلاب از زبان «مجله ملکی دلتا» شما را راغب خواهد کرد که به فکر خرید آپارتمان در این خیابان باشید.

معرفی خیابان انقلاب
قسمت شمالی خیابان مربوط به شهرداری منطقه 6 و قسمت جنوبی آن مربوط به شهرداری منطقه 11 است. وجود دانشگاه تهران و فروشگاه‌های کتاب سبب شده است که انقلاب یکی از خیابان‌های معروف تهران شود.

میدان انقلاب بیشتر از اسم خیابان انقلاب بر سرزبان‌ها افتاده است. اما متاسفانه نمای کنونی این میدان به دلیل نیمه‌کاره ماندن حجم گنبدی میانه آن، ظاهری نامطلوب را گرفته است.

ساختمان‌های این مسیر ترکیبی از بافت قدیمی و نوساز هستند که انتخاب خرید آپارتمان در انقلاب را برای هر شخصی با هر سلیقه‌ای امکان‌پذیر کرده است.

راه‌های دسترسی به خیابان انقلاب
به جرات می‌توان گفت که پاتوق بیشتر دانشجویان شهر تهران، این خیابان است. در اکثر مواقع بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان برای پیدا کردن کتاب‌های نایاب خود را به انقلاب می‌رسانند.

دو طرفه بودن خیابان انقلاب یکی از امتیازات این خیابان شده است که رفت و آمد را سرعت بخشیده است. البته از این نکته غافل نشوید که دارای طرح زوج و فرد و طرح ترافیک است.

وجود مترو، اتوبوس تندرو BRT، تاکسی ها شما را برای رفتن به مقصد مورد نظر منتظر نمی‌گذارد. سهولت دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در خیابان انقلاب، قیمت آپارتمان را افزایش داده است.

 

مکان‌های دیدنی خیابان انقلاب
قرار نیست همیشه برای دیدن جاذبه‌های یک مسیر حتما بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی وجود داشته باشد. یک مسیر عادی اما دیدنی می‌تواند شما را راغب به پیاده‌روی در آن مسیر کند.

بنای استوانه ای تئاتر شهر در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان انقلاب یک تفرجگاه جذاب برای شما خواهد بود. شاید کمی عجیب باشد اما دیدن بانک ملی با شاهکار معماری که در آن بکار رفته است، باز می‌تواند نظر شما را جلب خود کند.

سینما بهمن، راستای کتابفروشی‌ها، کافه ها و لوازم التحریری‌ها از دیگر مکان‌های معروف خیابان انقلاب است که باعث خواهد شد شما در مسیر پیاده‌روی خود توقف داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «معرفی طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه» از مجله ملکی دلتا بخوانید.


برچسب: املاک دلتا، خرید آپارتمان در تهران، خرید خانه نوساز،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۵:۲۹ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)