املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

املاک شهرداری واگذار شد؟

یک عضو شورای شهر تهران روز گذشته نسبت به واگذاری یک سوله بحران به وزارت اطلاعات تذکر داد، آیا این واگذاری انجام شده است؟

به گزارش «مجله ملکی دلتا» یک عضو شورای شهر تهران از واگذاری سوله‌های اتحاد به وزارت اطلاعات تذکر داد او حالا می گوید با ورود مدیریت شهری جدید این واگذاری انجام نشده است.

سوده نجفی با اشاره به بازدید انجام شده از منطقه چهار گفت: واگذاری سوله بحران و برخی املاک در اختیار مراکز ارائه دهنده خدمات اجتماعی شهرداری در منطقه چهار به ارگان‌های دیگر خارج از ضوابط است.

او در راستای بازدید منطقه چهار گفت: ساختمان بهاران فاقد انشعاب گاز و آب است و از کپسول گاز و تانکر آب استفاده می‌کنند که این مشکل را می‌شود از ستاد مدیریت بحران استان پیگری کرد.

نجفی افزود: منطقه چهار و خاک سفید یکی از مناطق پر آسیب‌ اجتماعی است و درست نیست که بخواهیم مرکز مشاوره کسب و کار کارآفرینی منطقه را به پزشکی قانونی واگذار کنیم.

حجت نظری، عضور شورای شهر پنجم در این رابطه گفت: در دوره پنجم مدیریت شهری پس از بذل و بخشش‌های دوره‌های پیشین درخصوص املاک با حساسیت زیادی به این موضوع ورود پیدا کردیم و مصوب شد هیچ واگذاری بدون تصویب بر صحن شورا در حوزه املاک صورت نگیرد.

محسن هاشمی، رییس سابق شورای شهر تهران در‌این‌باره توضیح داد: تمامی املاکی که از شورای پنجم واگذار شده به صورت شفاف در صحن علنی شورای شهر تهران بررسی شده و محرمانه‌ای نداشتیم. از طرف شورا ملکی بدون مصوبه واگذار نشده است و همه اطلاعات آن در دسترس عموم قرار دارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «نظارت، راه نجات بازار مسکن و مصالح ساختمانی» از مجله ملکی دلتا بخوانید.


برچسب: املاک دلتا، معاملات ملکی، خرید آپارتمان در تهران،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۰:۵۲ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)