املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

وام مسکن مجردین کاهش یافت!

هزینه وام مسکن مجردها در 6 شهریور سال جاری به کانال 16 میلیون تومان رسید و نسبت به روزهای پایانی مرداد ماه کاهش محسوس پیدا کرده است. این اتفاق نرخ سود را تحت تاثیر قرار داده و به 20.8 درصد تنزل داد.

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، متقاضیان وام مسکن می‌توانند اوراق تسهیلات بانک مسکن را تهیه کرده و به اعتبار آن از بانک مسکن وام دریافت کنند.

اوراق تعیین شده برای وام مسکن مجردین 140 میلیون تومان و برای متاهلین 240 میلیون تومان است که در بیشترین حالت به ترتیب مجاز به خرید 280  و 480 ورق خواهند بود.

نکته مهم در این بازار آن است که قیمت هر کدام از اوراق برای متقاضیان از طریق خرید و فروش در این بازار به دست آمده و نقش تعیین کننده را در هزینه پرداختی برای وام مسکن خواهد داشت.

در روز 6 شهریور ماه هزینه هر کدام از برگه های اوراق تسهیلات بانکی کاهش پیدا کرده و نسبت به روزهای پایانی مرداد ماه از سطح 61 هزار تومان به کانال 50 هزار تومان وارد شد.

در همین رابطه هزینه وام مسکن مجردین در روز 31 مرداد ماه 17 میلیون و 140 هزار تومان بوده که در روز شنبه هفته جاری به 16 میلیون و 800 هزار تومان رسید.

این در حالی است که متقاضیان وام مسکن بایستی علاوه بر بازپرداخت هزینه وام، مجبور به پرداخت هزینه ابتدایی خرید وام مسکن نیز هستند.

نرخ سود در ششم شهریور ماه با 0.1 واحد درصد کاهش نسبت به روزهای پایان مرداد به 20.8 درصد رسید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «هزینه وام مسکن از توقف خارج شد» از مجله ملکی دلتا بخوانید.


برچسب: املاک دلتا، خرید آپارتمان در تهران، نکات ملکی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۲:۳۷ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)