املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

قیمت آپارتمان 50 متری در تهران چند؟

متوسط قیمت آپارتمان با متراژ 50 متر در شهر تهران حدود یک و نیم میلیارد تومان است.

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و با توجه به آپارتمان‌های آگهی شده در سایت ملکی دلتا، میانگین قیمت مسکن در تهران 30 میلیون و 44 هزار تومان در هر مترمربع است که قیمت آپارتمان با متراژ 50 متر در شهر تهران در حدود یک و نیم میلیارد تومان است.

بسته به منطقه‌های مختلف قیمت‌ها متفاوت می‌باشد مثلا در منطقه یک تهران یک آپارتمان 50 متری حدود 3 میلیارد و 100 میلیون تومان ارزش دارد اما در منطقه 18 قیمت واحدی با همین متراژ به طور میانگین 672 میلیون تومان است.

ناهمگون بودن مسکن سبب شده است که قیمت خانه‌ها در یک منطقه، یک محله و حتی یک کوچه باهم مغایرت داشته باشد.

اگر سری به سایت‌های املاک بزنید مشاهده خواهید کرد که در تیرماه 1400 قیمت آپارتمان 50 متری در منطقه 4 یک میلیارد و 536 میلیون تومان آگهی شده است که در روز 30 مرداد ماه سال جاری در محله تهرانپارس شرقی در منطقه 4 یک آپارتمان 51 متری با 19 سال ساخت حدود یک میلیارد و 90 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در تیر ماه 1400 منطقه 10 تهران جزو مناطق پرتقاضا در بازار مسکن شهر تهران بود که با توجه به میانگین قیمت با متری 20 میلیون تومان یک آپارتمان 50 متری را با یک میلیارد تومان می‌توان خریداری کرد.

با این شرایط در صورتی که قصد خرید آپارتمان با متراژ 50 متر و کمتر از 5 سال ساخت را دارید در مناطق 15 تا 20 می‌توانید با نقدینگی یک میلیارد تومان آن را خریداری نمایید.

با کمی جستجو خواهید توانست در محله مسعودیه یک آپارتمان با همین متراژ و 4 سال ساخت با بودجه 948 میلیون تومان مالک آن شوید.

پیشنهاد خرید: اگر نقدینگی شما بیشتر از یک میلیارد تومان است و به دنبال محله‌ای خوب هستید، خرید آپارتمان در بخارست انتخاب مناسبی است.


برچسب: املاک دلتا، خرید آپارتمان در تهران، خرید آپارتمان جدید،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۱:۱۳ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)