املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

معرفی محله دزاشیب

محله دزاشیب در منطقه یک تهران واقع شده و جزو محله‌های شمیرانات محسوب می‌شود، توسعه دزاشیب در طی سال‌های گذشته منجر به افزایش جمعیت در این محدوده شده است.



دزاشیب یک محله ایده‌آل سکونت و زندگی است که «مجله ملکی دلتا» قصد دارد آن را به صورت خلاصه معرفی کند.

ساخت و سازهای که در این محدوده انجام شده، خرید آپارتمان در درازشیب و قیمت آن را به طور چشمگیری افزایش داده است.

از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی می‌توان گفت که دزاشیب در یک محوطه خوب قرار گرفته و وجود تاکسی و ایستگاه‌های اتوبوس رفت و آمد را برای شما راحت کرده است.

امکانات رفاهی مانند بوتیک‌های زنانه و مردانه، فروشگاه‌های ورزشی و همچنین از مناطق دیدنی باغ حاجی فخرالملک، باغ نظر، باغ محمد صراف، کوچه قورباغه و کتابخانه و خانه فرهنگ را می‌توان نام برد.

از جمله مراکز خرید معروف تهران از جمله مرکز خرید روما، مرکز خرید کیمیا و ساختمان روشا در این محله قرار دارد و بسیاری از نیازهای مردم این محله را مرتفع می‌سازد.

 

قیمت خرید آپارتمان در دزاشیب
قیمت آپارتمان در شمال تهران به خصوص منطقه یک تهران در طی سال‌های اخیر بالاتر از حد میانگین بوده است. بسته به محله و خیابان این قیمت‌ها متنوع است.

به طور تقریبی خانه‌های قدیمی و ویلایی در دزاشیب از بین رفته و عمده ساختمان‌های آن به آپارتمان‌هایی با متراژ بزرگ تبدیل شده است.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در دزاشیب هستید، سایت ملکی دلتا چند نمونه آپارتمان با متراژ و قیمت‌های مختلف آگهی کرده است.

آپارتمان با متراژ 135 متر نوساز و امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) با 28 میلیون و 889 هزار تومان نیاز به نقدینگی 3 میلیارد و 900 میلیون تومان است.

نمونه دیگر که در سایت آگهی شده، آپارتمان با متراژ 100 متر و 5 سال ساخت و امکانات (انباری – آسانسور) با 50 میلیون تومان در هر متر مربع باید 5 میلیارد تومان در حساب بانکی خود داشته باشید.

پیشنهاد خرید: اگر تمایل دارید در منطقه 8 تهران ساکن شوید، خرید آپارتمان در نارمک جنوبی محله مناسبی برای سکونت خواهد بود.


برچسب: املاک دلتا، خرید آپارتمان در تهران،خرید خانه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۵۱:۴۸ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)