املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

قیمت خرید آپارتمان در بهارستان چند؟

محله بهارستان در منطقه 12 شهر تهران و در محدوده مرکزی شهر واقع شده است و میدان بهارستان از میدان‌های مشهور این محله است.



«مجله ملکی دلتا» با معرفی یک محله با هویت و تاریخی، خرید آپارتمان را برای شما راحت تر خواهد کرد.

محله بهارستان که در بیشتر مواقع با نام میدان بهارستان شناخته می‌شود، در دل خود خانه‌های اعیانی زیادی دارد که توجه شما را برای خرید جلب خواهد کرد.

یکی از شاخصه‌های این محل به وجود مجلس شورای ملی، ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توان اشاره کرد.

از دیگر جاذبه‌های این محله که باعث خواهد شد که شما راغب به خرید آپارتمان در بهارستان شوید، باغ نگارستان و کاخ بهارستان است.

زیبایی محله بهارستان به حدی است که شما با قدم زدن در کوچه و پس کوچه‌های آن حس و حال خوبی را تجربه کنید.

شاید یکی از مشکلات این محله را به طرح ترافیک و طرح زوج و فرد خلاصه کرد که در ساعات اجرای طرح رفت و آمد با خودرو را برای شما سخت خواهد کرد.

 

قیمت خرید آپارتمان در بهارستان
وجود مراکز خرید، مراکز درمانی و تفریحی، فروشگاه‌ها و تعدد زیاد سوپر مارکت باعث شده که قیمت آپارتمان در بهارستان متنوع باشد.

 شما با کمی جستجو در سایت ملکی دلتا می‌توانید آپارتمان مورد علاقه خود را پیدا کنید. برای نمونه چند آپارتمان که در سایت ملکی دلتا آگهی شده را معرفی خواهیم کرد:

آپارتمان با متراژ 82 متر و 30 سال ساخت با امکانات (انباری) با قیمت 21 میلیون و 951 هزار تومان در هر متر مربع با هزینه یک میلیارد و 800 میلیون تومان قابل خریداری است.

آپارتمان با متراژ 110 متر نوساز و امکانات (پارکینگ – آسانسور) با قیمت 30 میلیون تومان در هر متر مربع با نقدینگی 3 میلیارد و 300 میلیون تومان را از سایت ملکی دلتا انتخاب کنید.

پیشنهاد خرید: اگر دوست دارید در یک محله خوش مسیر زندگی کنید، خرید آپارتمان در جمهوری را در مجموعه گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.


برچسب: املاک دلتا، خرید آپارتمان در تهران،خرید خانه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۶:۴۳ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)