املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

با چقدر نقدینگی در توانیر خانه بخریم؟

محله توانیر در منطقه 6 تهران واقع شده است که جزو محلات مرکزی پایتخت به شمار می‌رود که طرفداران خاص خودش را دارد.

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، این محله دارای تنوع ساختمانی بسیاری نظیر مسکونی، تجاری، دانشجویی، اداری و با کاربری‌های مختلفی است، از همین رو بسیاری سکونت در این محله را انتخاب می‌کنند.

از سوی دیگر دسترسی راحت توانیر به سایر نقاط تهران باعث شده این محله در نزد بسیاری از مردم محبوب باشد، به طوری که برخی لقب «قلب تهران» را به این محله داده‌اند.

بررسی قیمت مسکن در توانیر
اگر به دنبال خرید آپارتمان در توانیر هستید، لازم است که بدانید متوسط قیمت مسکن در این محله تقریبا بالاست؛ شما برای خرید آپارتمان در توانیر برای هر متر مربع باید بین 50 تا 70 میلیون تومان نقدینگی داشته باشید.

اغلب خانه‌های این محله متراژهای بالای 100 متر دارند، از همین رو شما برای پیدا کردن خانه زیر 80 متر در این محله کمی با محدودیت مواجه خواهید شد.

 

در حال حاضر یک واحد مسکونی 138 متری 7سال ساخت، طبقه دوم، فول امکانات، متری 65 میلیون تومان قیمت گذاری شده است؛ از همین رو شما برای خرید این خانه باید نزدیک به 9 میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید.

شما در این محله می‌توانید خانه‌هایی با متری 35 میلیون تومان پیدا کنید، اما لازم است که بدانید اغلب این خانه‌ها کلنگی و بدون امکانات هستند و در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار نگرفته‌اند. برای مثال یک واحد مسکونی 111 متری 30 سال ساخت، دو خوابه در طبقه سوم بدون پارکینگ متری 37 میلیون تومان، 4 میلیارد تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

یک واحد مسکونی دیگری با 32 سال عمر بنا، 77 متری و بدون امکانات متری 36 میلیون تومان آگهی شده است و باید برای خرید این خانه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان بودجه داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دنبال اطلاع از قیمت‌های بیشتری در این محله هستید، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه و فایل‌های بیشتری را مشاهده کنید.


برچسب: املاک دلتا، خرید آپارتمان در تهران، خانه نوساز،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۶:۴۱ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)