املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

بررسی قیمت خرید آپارتمان در فرمانیه

با گشتی در فرمانیه می‌توانید تعداد بسیار زیادی از برج‌ها مانند برج آسمان و سازه‌های تهران همچون برج دوقلوی فرمان را در آن محله ببنید.



یکی از محله‌های مدرن کلانشهر تهران که «مجله ملکی دلتا» می خواهد آن را معرفی کند، محله فرمانیه تهران است.

خرید آپارتمان در فرمانیه شما را مالک یک خانه در یک محله خوش آب و هوای تهران می‌کند اما باید نقدینگی زیادی داشته باشید.

فرمانیه در منطقه 1 تهران به عنوان یک محله اعیان‌نشین، لوکس و زیبا شناخته شده است. در طی سالهای اخیر تعداد ساخت و ساز در این منطقه بیشتر از حد نرمال بوده و بسیاری از باغ‌های این منطقه تخریب شده است.

برج دو قلو فرمان با 30 طبقه مسکونی و 300 واحد جزو بزرگترین برج‌های تهران در محله فرمانیه است.

در اکثر آپارتمان‌های این محله امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، استخر، سالن‌های ورزشی، سیستم‌های هوشمند و سینمای خانگی وجود دارد.

 

قیمت آپارتمان در فرمانیه
قیمت آپارتمان در فرمانیه از اسفند ماه 1397 تا کنون با تغییر زیادی روبرو بوده است. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در فرمانیه را دارید، جستجوی خود را از سایت ملکی دلتا آغاز کنید.

البته قیمت آپارتمان در فرمانیه بسته به عوامل محتلفی از قبیل سن ساختمان، کیفیت مصالح استفاده شده در ساخت آپارتمان، موقعیت ساختمان و نوع ملک بستگی دارد.

قیمت هر متر مربع در فرمانیه از 47 میلیون تومان تا 210 میلیون تومان متغیر است و برای شما با نقدینگی از 2 میلیارد تا 67 میلیارد آپارتمان وجود دارد.

برای نمونه آپارتمان با متراژ 80 متر و 17 سال ساخت و با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) با 47 میلیون تومان در هر مترمربع با نقدینگی 3 میلیارد و 800 میلیون تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

اگر به دنبال آپارتمان گرانتر هستید یک نمونه دیگر آپارتمان با متراژ 320 متر با 3 سال ساخت با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور – وام) با 210 میلیون و 938 هزار تومان در هر متر مربع و با نقدینگی 67 میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است.

پیشنهاد مطالعه : اگر به دنبال محله‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری هستید، مطلب «ملاصدرا محله‌ای ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری» را مطالعه کنید.


برچسب: املاک دلتا، خرید آپارتمان در تهران، بازار مسکن،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۴:۰۰ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)