املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

خرید آپارتمان در محمودیه؛ محله‌ای اعیان نشین

محمودیه در منطقه 1 شهرداری استان تهران قرار گرفته است و به عنوان یک محله مرفه نشین معروف است اما در آن چندان خبری از خانه‌های پرزرق و برق مانند نیاوران و زعفرانیه نیست.



برخلاف خانه‌های مجلل و لوکس که در محله‌های اعیان نشین توسط «مجله ملکی دلتا» معرفی شده است؛ با خرید آپارتمان در محمودیه می‌توانید خانه‌هایی با بافت سنتی هم مشاهده کنید.

اگر قصد خرید آپارتمان در محمودیه را دارید چندان به فکر خانه‌هایی با نمای اغراق آمیز نباشید. خانه‌های محمودیه برخلاف محله‌های مرفه نشین الهیه و نیاوران، به صورت زمین‌های پهناور و وسیع با باغ‌های زیبا است.

اما در طی چند سال اخیر الگوی آپارتمان در محمودیه تغییر کرده است و در میان ویلاهای سرسبز آرام آرام برج‌های مسکونی قد علم نموده است.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در محمودیه با هر الگو از خانه و آپارتمان هستید، بهتر است جستجو را با «سایت ملکی دلتا» آغاز کنید.

 

امکانات محله محمودیه
بدون شک در خرید آپارتمان در تهران بایستی به شرایط زندگی منطقه و امکاناتی که مورد نیاز است، انتخاب خود را محدود کنید.

از جمله امکاناتی که با خرید آپارتمان در محمودیه برای شما به راحتی فراهم است، مرکز خرید میلان، برلیان، پالادیوم مال، باشگاه بهشت، سفارتخانه‌‌ها، پارک محمودیه و … است.

قیمت آپارتمان در محمودیه
به ندرت آپارتمان با متراژ کمتر از 100 متر در محمودیه می‌توانید پیدا کنید. قیمت هر متر مربع از 64 میلیون تومان تا 91 میلیون تومان برای خرید آپارتمان در محمودیه در نظر بگیرید.

چنانچه قصد خرید آپارتمان با متراژ 151 متر و 5 سال ساخت با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) با 91 میلیون و 391 هزار تومان هر متر مربع دارید بایستی نقدینگی شما در حدود 13 میلیارد و 800 میلیون تومان باشد.

در این محله می‌توانید خانه‌هایی با قیمت پایین تر خریداری نمایید. مثلا در سایت ملکی دلتا یک آپارتمان با متراژ 112 متر 15 سال ساخت با امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) و 70 میلیون تومان در هر متر مربع باید نقدینگی 7 میلیارد و 850 میلیون تومان داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه : اگر قصد خرید آپارتمان در فرشته را دارید حتما مطلب «بررسی قیمت خرید آپارتمان در فرشته» را مطالعه نمایید.


برچسب: املاک دلتا، خرید آپارتمان در فرشته، خیابان فرشته،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۲:۴۴ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)