املاک دلتا املاک دلتا .

املاک دلتا

بررسی خرید آپارتمان در منطقه 4 تهران

شرقی‌ترین منطقه تهران، منطقه 4 است. محله‌های این منطقه در دسته محله‌های محبوب برای خرید آپارتمان است.

به گزارش «مجله ملکی دلتا» منطقه 4 تهران با آب و هوای مطلوب، امنیت بالا و امکانات رفاهی و تجاری برای خرید آپارتمان در تهران متقاضی بالایی دارد.

وجود فضای سبز و عناصر طبیعی در داخل و اطراف این منطقه همچون پارک جنگلی لویزان، سرخه حصار، سدلار، لیتان، دره‌های فشم و لواسانات علت محبوب شدن منطقه 4 شده است.

خانه‌های این منطقه هنوز بافت قدیمی خود را حفظ کرده‌اند اما با این حال شما می‌توانید بافت مدرن شهری را برای خرید آپارتمان پیدا کنید.

قیمت آپارتمان با بافت قدیمی نسبت به قیمت آپارتمان با بافت جدید کمتر است اما باز افراد را برای خرید با مشکل روبرو کرده است.

در سال‌های اخیر بافت‌های مدرن شهری به منطقه 4 تزریق شده و همین امر موجب گسترش فروش و خرید آپارتمان در منطقه 4 شده است.

 

بررسی قیمت آپارتمان در محله های منطقه 4
برای خرید آپارتمان در حکیمیه با متراژ 100 متر مربع با یک سال ساخت و امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) و 33 میلیون تومان در هر متر مربع نقدینگی 3 میلیارد و 300 میلیون تومان مورد نیاز است.

جهت خرید آپارتمان در هروی با متراژ 100 متر مربع با 2 سال ساخت و امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) و 60 میلیون تومان در هر متر مربع باید 6 میلیارد تومان پس انداز داشته باشید.

اگر می‌خواهید برای خرید آپارتمان در لویزان با متراژ 101 متر مربع با 15 سال ساخت و امکانات (انباری) و 26 میلیون و 733 هزار تومان در هر متر مربع به 2 میلیارد و 700 میلیون تومان وجه نقد در حساب بانکی نیاز است.

برای خریدارانی که آب و هوای محله خیلی مهم است، خرید آپارتمان در شمیران نو از سایت ملکی دلتا پیشنهاد می‌شود.

در این محله آپارتمان با متراژ 100 متر مربع با 2 سال ساخت با امکانات (انباری – آسانسور) و 16 میلیون و 500 هزار تومان هر متر مربع به نقدینگی 1 میلیارد و 650 میلیون تومان در جیب نیاز است.

پیشنهاد مطالعه: اگر به بررسی قیمت خانه‌های نوساز در مناطق دیگر علاقه دارید، مطلب «قیمت خانه‌های نوساز در منطقه 7 + جدول» را مطالعه کنید.


برچسب: املاک دلتا، قیمت آپارتمان در منطقه 4، خرید آپارتمان در حکیمیه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۶:۴۶ توسط:املاک دلتا موضوع: نظرات (0)